باطبیعت

برنامه ی ورزشی- تربیتی باطبیعت

باطبیعت

برنامه ی ورزشی- تربیتی باطبیعت

از این وبلاگ جهت اطلاع برنامه ی ورزشی- تربیتی باطبیعت که در مدرسه ی راهنمایی علامه حلی 1 برگزار می شود؛ استفاده می کنیم.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

سومین برنامه‌ی باطبیعت تابستان 93 منطقه‌ی گلاب دره واقع در ارتفاعات شمال تهران است. به لطف خدا صبح روز پنجشنبه 23 مرداد، ساعت 7 صبح از مدرسه حرکت خواهیم کرد و ساعت 6 بعدازظهر نیز دوباره در مدرسه خواهیم بود. این برنامه برای هر دو پایه است.

نکات و توصیه‌های همیشگی:

·         صبحانه را در منزل میل کنید و یا همراه خود بیاورید.

·         نهار بر عهده‌ی مدرسه است (انشاالله جوجه کباب خواهیم کرد!) ولی اگر می‌خواهید می‌توانید با خودتان خوراکی همراه بیاورید.

·         حتماً به میزان لازم آب همراه خود بیاورید. نه زیاد باشد و نه کم. همچنین بهتر است یخ زده نباشد.

·         کلاه آفتابی، کرم ضد آفتاب و دیگر لوازم جلوگیری از سوختگی همراه داشته باشید.

·         کفش مناسب کوهنوردی بپوشید.

·          آوردن هرگونه وسایل الکترونیکی به جز دوربین غیر مجاز است. اگر دوربین آوردید مسئولیت مراقبت از دوربین به عهده‌ی خودتان است.

هزینه‌ی اردو 15 هزار تومان است. تا ساعت 11 شب چهارشنبه فرصت دارید تا رضایت نامه‌ی امضا شده و هزینه‌ی اردو را به آقای جیحون تحویل دهید و یا با نوشتن یک نظر برای همین مطلب حضور خود را اعلام کنید. به احتمال زیاد (قریب به یقین) کسانی که بعد از این ساعت نظر بدهند از حضور در اردو محروم خواهند بود.

  • ۴۷ نظر
  • ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶
  • ۲۱۵۶ نمایش
  • آقای صالحه

سلام.

به لطف خدا برنامه‌ی آهار به خوبی برگزار شد. کسایی که مایل‌اند میتونن گزارش این برنامه رو بنویسن و بهa.salehe@gmail.com  بفرستن تا روی بلاگ گذاشته بشه. کسایی که دوربین آورده بودن هم پنج تا از بهترین عکس‌هایی که گرفتن رو بفرستن تا کمینه یکیشون رو با اسم خودشون روی بلاگ بذاریم. اگه ایمیل کردن سخته می‌تونید حضوری هم تحویل بدید.

برای دیدن تصویر بزرگتر روز عکس کلیک کنید.

  • ۰ نظر
  • ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۱
  • ۶۵۸ نمایش
  • آقای صالحه

بسم الله الرحمن الرحیم

به لطف خدا، اولین با طبیعت تابستون پنجشنبه 16 مرداد برگزار خواهد شد. البته قرار بود که این برنامه دومی‌اش باشه ولی به دلایلی برنامه‌ی قبلی برگزار نشد و این برنامه شد اولی! این برنامه نیز برای هر دو پایه است.

آنچه خواهد گذشت..

صبح روز پنجشنبه، ساعت هفت به سمت روستای آهار حرکت می‌کنیم. برای رسیدن به آهار باید از سمت شمال شرق تهران از شهر خارج بشیم و از لواسان بگذریم و بریم سمت فشم، تا بعد از حدود 1 ساعت برسیم به آهار. ابتدای مسیر کوهنوردی از میان باغ‌هایی که اغلب درخت آلبالو دارند است و با ادامه دادن مسیر در کنار آبی که از بالای کوه می‌آید می‌رسیم به مقصدمان یعنی آبشار. صبحانه را در میانه‌ی مسیر خواهیم خورد و سپس تا آبشار ادامه‌ی مسیر می‌دهیم. در کنار آبشار تا وقت ناهار به بازی و گپ و گفت مشغول خواهیم بود. بعد از ناهار و نماز به سمت پایین کوه بازخواهیم گشت و انشاالله ساعت 5 در مدرسه خواهیم بود.

نکات:

·         صبحانه به عهده‌ی مدرسه است. ولی ناهار را خودتان باید همراه بیاورید.

·         بهتر است با خودتان آبی که یخ زده نباشد بیاورید.

·         توصیه می‌شود خوراکی قنددار (مثل خرما و شکلات) همراه داشته باشید.

·      حتماً لوازم مورد نیاز جهت جلوگیری از آفتاب سوختگی از جمله کلاه لبه‌دار و کرم ضد آفتاب همراه داشته باشید. بهتر است لباس آستین بلند و راحت بپوشید. پوشیدن شلوار ورزشی هم توصیه می‌شود.

·       کفش مناسب بپوشید. اگر کفش کوهنوردی ندارید کفشی بپوشید که کف کلفتی داشته باشد! (کفش فوتبال مناسب کوهنوردی نیست.)

·         مثل همه‌ی اردوهای دیگر آوردن هرگونه وسایل الکترونیکی به جز دوربین غیر مجاز است.

هزینه‌ی اردو 15 هزار تومان است. رضایت نامه و هزینه رو باید تا روز چهارشنبه به آقای جیحون تحویل بدید. اگر می‌خواهید در برنامه شرکت کنید ولی رضایت نامه را تحویل نداده‌اید برای این مطلب یک نظر بگذارید و نام و پایه‌تان را بنویسید. البته باید برای ندادن رضایت‌نامه دلیل موجه داشته باشید و رضایت‌نامه را صبح روز پنجشنبه همراه بیاورید.

اولین برنامه نسبتاً ساده است و کمی هم تکراری. انشاالله اگر استقبال خوب بود برنامه‌های بعدی سخت‌تر و در مکان‌های جدیدتری خواهد بود. این هم دو عکس از باطبیعت آهار سال گذشته (شاید کیفیت‌شون کم باشه، ولی خودمون گرفتیم :) )

  • ۲۰ نظر
  • ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۲
  • ۱۲۷۹ نمایش
  • آقای صالحه