باطبیعت

برنامه ی ورزشی- تربیتی باطبیعت

باطبیعت

برنامه ی ورزشی- تربیتی باطبیعت

از این وبلاگ جهت اطلاع برنامه ی ورزشی- تربیتی باطبیعت که در مدرسه ی راهنمایی علامه حلی 1 برگزار می شود؛ استفاده می کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

به لطف خدا، اولین با طبیعت تابستون پنجشنبه 16 مرداد برگزار خواهد شد. البته قرار بود که این برنامه دومی‌اش باشه ولی به دلایلی برنامه‌ی قبلی برگزار نشد و این برنامه شد اولی! این برنامه نیز برای هر دو پایه است.

آنچه خواهد گذشت..

صبح روز پنجشنبه، ساعت هفت به سمت روستای آهار حرکت می‌کنیم. برای رسیدن به آهار باید از سمت شمال شرق تهران از شهر خارج بشیم و از لواسان بگذریم و بریم سمت فشم، تا بعد از حدود 1 ساعت برسیم به آهار. ابتدای مسیر کوهنوردی از میان باغ‌هایی که اغلب درخت آلبالو دارند است و با ادامه دادن مسیر در کنار آبی که از بالای کوه می‌آید می‌رسیم به مقصدمان یعنی آبشار. صبحانه را در میانه‌ی مسیر خواهیم خورد و سپس تا آبشار ادامه‌ی مسیر می‌دهیم. در کنار آبشار تا وقت ناهار به بازی و گپ و گفت مشغول خواهیم بود. بعد از ناهار و نماز به سمت پایین کوه بازخواهیم گشت و انشاالله ساعت 5 در مدرسه خواهیم بود.

نکات:

·         صبحانه به عهده‌ی مدرسه است. ولی ناهار را خودتان باید همراه بیاورید.

·         بهتر است با خودتان آبی که یخ زده نباشد بیاورید.

·         توصیه می‌شود خوراکی قنددار (مثل خرما و شکلات) همراه داشته باشید.

·      حتماً لوازم مورد نیاز جهت جلوگیری از آفتاب سوختگی از جمله کلاه لبه‌دار و کرم ضد آفتاب همراه داشته باشید. بهتر است لباس آستین بلند و راحت بپوشید. پوشیدن شلوار ورزشی هم توصیه می‌شود.

·       کفش مناسب بپوشید. اگر کفش کوهنوردی ندارید کفشی بپوشید که کف کلفتی داشته باشد! (کفش فوتبال مناسب کوهنوردی نیست.)

·         مثل همه‌ی اردوهای دیگر آوردن هرگونه وسایل الکترونیکی به جز دوربین غیر مجاز است.

هزینه‌ی اردو 15 هزار تومان است. رضایت نامه و هزینه رو باید تا روز چهارشنبه به آقای جیحون تحویل بدید. اگر می‌خواهید در برنامه شرکت کنید ولی رضایت نامه را تحویل نداده‌اید برای این مطلب یک نظر بگذارید و نام و پایه‌تان را بنویسید. البته باید برای ندادن رضایت‌نامه دلیل موجه داشته باشید و رضایت‌نامه را صبح روز پنجشنبه همراه بیاورید.

اولین برنامه نسبتاً ساده است و کمی هم تکراری. انشاالله اگر استقبال خوب بود برنامه‌های بعدی سخت‌تر و در مکان‌های جدیدتری خواهد بود. این هم دو عکس از باطبیعت آهار سال گذشته (شاید کیفیت‌شون کم باشه، ولی خودمون گرفتیم :) )

  • ۹۳/۰۵/۱۲
  • ۱۲۵۷ نمایش
  • آقای صالحه

نظرات (۲۰)

  • آقای محمدی
  • صبحانه چیه؟

    نمیشه ناهار هم خودتون بدید؟
  • عباس آخوندی
  • من هم هستم.
  • علی اکبر روستا
  • پایه اول.من هم میام
  • محمد جواد تاجیک
  • من هم هستم
    من هم هستم
    (پایه اول)
  • محمد امین توکلی
  • من هم میام
    میام
    09306104373
    در صورت کنسلی
    البته بچه ها هستند
    این یکی کنسل نشه ها
    من که فردا میام
    حرکت اصلی ساعت هشته؟
  • محمد علی سیفی راد
  • من هم هستم

  • آقای محمدی
  • غریبه تا لو ندادم کی هستی خودتو لو بده!!
    زووووووووووووووووود!

    رضا کیوان!تو روزِ روشن شماره میدی؟خجالت بکش
  • آقای محمدی
  • دوستانی که نظر دادید اما رضایت نامه ندادید فردا حتما بیارید!
    تشکر
  • علیرضاآخوندی(اول)
  • دیره ولی منم هستم
    09123791465
    ما صد تا محمدی داریم
    شما کدومشونی!!
    اگه خودمو معرفی هم کنم باورت نمیشه!!:-D و
    آهای اقای محمدی
    حالا به من گیر میدی
    چرا به کیوان بیچاره گیر میدی
    بچه رو پشیمون میکنین از شماره دادن
    اصلا شما؟
    سلام.
    بنده هم انشالله میام.
  • سروش جهان زاد
  • سلام
    منم قبلا به آقاى صالحه گفتم
    میام
    فکر نکنم آقای قاضی و آن یکی آقای محمدی جزو گروه پویش باشند؛ ولی بنا به رعایت آداب و رسوم، اگر بیایند قدم هایشان روی چشمان ماست!
  • آقای محمدی
  • آقا 2تا نظر آخر از من نبوده!


    و اینکه خیلی خوش گذشت و کلی شاد شدیم. خدا رو شکر
    ایشالا با طبیعت های بعدی بیشتر خوش بگذره و بچه های بیشتری هم بیان.
    ممنون از همه.
     آقای صالحه، لطفا زودتر عکس ها رو بذارید.
    yadesh bekheir , che hali midad , kheili khoob bood...
    dore ye 28
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی